Jäsenyys

Nuorisoseuran jäsenyydellä tuet seuran toimintaa ja saat säännöllisesti tietoa siitä, mitä seurassamme tapahtuu. Jäsenyys ei kuitenkaan velvoita aktiiviseen toimintaan, vaan voit olla jäsen vain tukeaksesi seuraa!

Tällä hetkellä seuramme toiminta on vahvassa kasvussa ja tavoitteenamme on vastata mahdollisimman hyvin jäsentemme esittämiin toiveisiin. Vuoden aikana järjestämmekin muun muassa erilaisia lapsille, nuorille sekä aikuisille suunnattuja harrasteryhmiä, tapahtumia, retkiä sekä tietysti kesällä latotanssit. Jäsenenä olet myös oikeutettu osallistumaan Suomen Nuorisoseurojen organisoimaan toimintaa, sillä seuramme kautta saat jäsenyyden myös valtakunnalliseen kattojärjestöön. Jäsenyys myös antaa monia rahanarvoisia etuja, sillä esimerkiksi osa harrasteryhmistä ja tapahtumista on hinnoiteltu erikseen jäsenille. Lisäksi jäsenyys oikeuttaa puhe- ja äänioikeuteen seuran yleisissä kokouksissa sekä mahdollistaa vastuulliset tehtävät seuran hallinnossa.

Liity jäseneksi maksamalla jäsenmaksu seuran tilille ja ilmoittamalla viesti-kentässä nimi, syntymäaika, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite.

Jäsenmaksut vuonna 2023: (kattaa kalenterivuoden)

• Lapset (Alle 18 vuotiaat)       15€
  • Aikuiset                                    25€