Harrasteryhmät

palettiveitsiLiedon Nuorisoseuran talolla järjestetään liikunnallisia ryhmiä kevät ja syyskaudella niin lapsille, nuorille kuin aikuisille. Toimintaa järjestetään aina kysynnän mukaan, joten uusia ryhmiä voi syntyä nopeallakin tahdilla. Lisäksi vuoden aikana pidetään erilaisia lyhytkursseja, jolloin tarkoituksena on tutustua uusiin harrastusmahdollisuuksiin.

Syksyllä 2016 seurantalolla tulee kokoontumaan yhteensä seitsemän eri harrasteryhmää, joista neljä toimii Lieto-opiston alaisuudessa. Lapsille suunnattuja kursseja ovat Taaperotemmellys, Tenavajumppa I sekä Tenavajumppa II. Kouluikäisille, 1-4 luokkalaisille, on tarjolla Liikuntaa, tansseja ja pelejä -ryhmä. Aikuisille suunnattuna ryhmänä jatkaa Zumba ja uusina ryhminä aloittaa Masurkan, jenkan ja polkan alkeisryhmä sekä Irkkutanssin alkeisryhmä. Lisäksi seurantalolla kokoontuu perhekahvila torstaiaamuisin. Lisätietoa ryhmistä ylhäällä olevasta valikosta sekä ryhmien ohjaajilta.

Kiinnostuitko?
Tervetuloa mukaan toimintaan!